Szerzők
›› Alexandra ›› Anikó ›› Doro ›› Enikő ›› Eszter ›› Kriszta ›› Florci ›› Giasway ›› iku map ›› Julia ›› Laszlo Orsolya ›› Laura ›› mesemasa ›› roomann ›› tamajko

street life








Komolyra fordítva a szót gyárilag germanisztikás vagyok, de film a minorom, nagyon szeretem mindkettőt. Családom roppantul élvezi ha fotózom, mert kb. van min röhögni, ha épp a földön fetrengek közben. Én nem tudok itt nagy fotósokat és neveket felvonultatni, nem gondolom, hogy elsősorban az határoz meg egy képet, h ki készítette. Amiket én különösen imádok és nagyon tetszenek, azok az utcai képek, és az ott elkapott pillanatok. Énis próbáltam /ok ilyesmiket csinálni, de néha még nem vagyok elé fürge, de erre még gyúrok kicsit és jóleszaz érzem:) Érdeklődésben nincs hiány.

0 Comments:

Post a Comment



Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal