Szerzők
›› Alexandra ›› Anikó ›› Doro ›› Enikő ›› Eszter ›› Kriszta ›› Florci ›› Giasway ›› iku map ›› Julia ›› Laszlo Orsolya ›› Laura ›› mesemasa ›› roomann ›› tamajko

roomann









Rumann Gábor
e-mail: roomann@gmail.com


1999 óta vagyok a PTE Bölcsészettudományi kar hallgatója. Esztétika szakon kezdtem, majd 2003-tól Film szakon folytattam tanulmányaimat. 2004 óta készítek filmeket. Az alábbi Janisch Attila egyik órájára készült "névjegyfilm".



2004 januárjában megalakítottuk a Control Stúdió Filmegyesületet, mely a pécsi és a Pécs környéki amatőr és független filmesek támogatását tűzte ki céljául. Több programot is szerveztünk ennek érdekében. Évről évre visszatérő rendezvényeink a Képköznapok alkotótábor és a Pécsi Rövidfilm Est



A filmkészítés mellett a filmről való gondolkodás is érdekel. Ennek eredményeként született néhány írásom is. Melyek egy része olvasható a Cinema Pur című blogomon. Ezen kívül van még egy munkám, mely Bódy Gábor és Jeles András művészetét összehasonlító konferenciára készítettem, ami később az Apertúrában is megjelent.

Fotózással a filmkészítéssel egy időben kezdtem el foglalkozni.

0 Comments:

Post a Comment



Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal