Szerzők
›› Alexandra ›› Anikó ›› Doro ›› Enikő ›› Eszter ›› Kriszta ›› Florci ›› Giasway ›› iku map ›› Julia ›› Laszlo Orsolya ›› Laura ›› mesemasa ›› roomann ›› tamajko



Ötödéves film szakos vagyok, a fotózás nagyon érdekel, bár eddig igazából csak leginkább az "ahogy esik, úgy puffan" elvén fényképezgettem, sok téma érdekel, de leginkább a nyomorban és a lepusztult, kiürült épületekben lelem örömömet (már ami a fotózást illeti), és az sem tart vissza, ha esetleg betörni/mászni/futni kell (lehet, pályát tévesztettem). Szeretnék úgy megtanulni (legalább épületet) fotózni, hogy ne olyanok legyenek a képeim, mint a klasszikus "na, itt is jártunk" túúúrista-fotók.
A másik téma, ami még lázba hoz, az a természet. Tavaly fedeztem fel igazán a makró örömeit. De még nem vagyok boldog ember, mert van még bőven mit csiszolni.

1 Comment:

  1. roomann said...
    .. és jól is sikerült

Post a Comment



Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal