Szerzők
›› Alexandra ›› Anikó ›› Doro ›› Enikő ›› Eszter ›› Kriszta ›› Florci ›› Giasway ›› iku map ›› Julia ›› Laszlo Orsolya ›› Laura ›› mesemasa ›› roomann ›› tamajko

1. ritmus

















2.textúra













3.szabadon választott -Hommage á Wim Wenders

Fotózás közben igen nehezen találtam kifejez(őd)ést az épületeken, valami olyat, amit érdemes lenne kiragadni és Képpé tenni.
Elgondolkodtam azon, mennyivel kifejezőbb egy arc, mint egy épület.
Aztán találtunk egy kulcsot, amely törött volt, tehát alkalmatlan bármelyik zár kinyitására. Ekkor odamentem a Lakatfal-hoz, letettem oda, és kattintottam.
Ez volt a legnagyobb élményem,ugyanis létrehoztam a kép(b)en egy történetet...

1 Comment:

  1. Laura said...
    Köszönöm a képet is és a történetet is! Talán a legjobb szó rá az hogy Kellemes. Szóval Kellemes volt.

Post a Comment



Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal