Szerzők
›› Alexandra ›› Anikó ›› Doro ›› Enikő ›› Eszter ›› Kriszta ›› Florci ›› Giasway ›› iku map ›› Julia ›› Laszlo Orsolya ›› Laura ›› mesemasa ›› roomann ›› tamajko

fanni vagyok, és szeretek kisbetűvel mondatot kezdeni.

néha úgy érzem, tavaly óta tíz évet öregedtem. talán az egyetem teszi.

első ízben csak annyit, hogy a fotózással is valahogy olyan viszonyban állok, mint a csocsóval: amatőrként, de lelkesen.

szépnek találom a repedezett járdapatkákat, és a betört üvegeket. néha, nagyritkán, a harmonikus dolgok ragadnak meg.

majd elválik.

addigis, küldök nektek egy kis csemegét.

(nekem a sophie-s fotók tetszettek a legjobban):



szép napot mindenkinek!


fanni

1 Comment:

  1. roomann said...
    Üdv a Fotogramatika blog szerzőgárdájában! Jól sikerült ez a bemutatkozó bejegyzés. A fotók is rendben voltak, legalábbis technikailag. Egyszerű, jól komponált, könnyed, visszafogott színvilágú, hangulatú képek. Mégis hiányzott vmi. A szépségen túli erő, a titok vonzása, vmi megválaszolásra váró kérdés. Valami volt ebből ugyan, de én még szerettem volna egy picit jobban. De én már csak ilyen vagyok, sohasem elégedett :)

Post a Comment



Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal