Szerzők
›› Alexandra ›› Anikó ›› Doro ›› Enikő ›› Eszter ›› Kriszta ›› Florci ›› Giasway ›› iku map ›› Julia ›› Laszlo Orsolya ›› Laura ›› mesemasa ›› roomann ›› tamajko

A választásom pedig...

Ez volt az eredeti választásom:

A színek, az árnyékok, a formák és az építőanyagok miatt.

Sötét és világos. Fém és üveg. Tágas és modern. ...


Tetszik az, ahogyan az épület világítása visszatükröződik az üveg felületén.







Ez pedig a végleges választásom:


Egyik délután a hosszabbik úton mentem hazafelé, és akkor, véletlenül vettem észre, hogy az egyik lépcsőház üvege ilyen szépen visszatükrözi a tájat...

Tetszenek a kép színei: a színes őszi fák és az, ahogyan a napfény megvilágítja a tájat.

Ebben a fotóban szerintem benne van a szép és a "lepukkant". Ez utóbbi alatt a rácson és a kereten megkopott festéket, valamint a töredezett falat és a hiányos vakolatot értem. Éppen ez az, ami szerintem különlegesebbé teszi a képet; ha tökéletes állapotban lenne a fal valószínűleg nem találnám ennyire különlegesnek a képet.

0 Comments:

Post a Comment



Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal