Szerzők
›› Alexandra ›› Anikó ›› Doro ›› Enikő ›› Eszter ›› Kriszta ›› Florci ›› Giasway ›› iku map ›› Julia ›› Laszlo Orsolya ›› Laura ›› mesemasa ›› roomann ›› tamajko


Szabadbölcsészfilmesharmadikszemeszteres.vagyok.
Szeretem amikor süt a nap, a tavaszi szellőt, ha megsimítja a bőrömet és a szappanbuborékokat.
Szeretem nézni az arcokat a buszon és szeretem amikor meglepődnek, ha tüsszentenek és mondom nekik, hogy egészségükre.
Szeretem a feket-fehér képeket.
Szeretem a színházat nézni is és csinálni is talán még rendezni is.
Nem szeretem ha valaki felszívja az orrát és azt sem, ha valaki úgy érzi rá nem vonatkoznak a kollektív szabályok.
Nem szeretem, ha egy filmben látszik, hogy valóban nem is vezet az autó sofőrje és azt sem, ha nem indexelnek a valóságban.

Folyton keresem a lehetőséget, meg a másik szöget. Ja és a Bambuchka (vörös házicica) szőrét.
Érdekel a buddhizmus,mint filozófia.
Genetikus szerettem volna, aztán filmes lettem. Ez sokat elárul. Határozott vagyok.

A fotóról annyit, hogy Pesti András képe,egy újságíró barátomtól kaptam.
Az EKF-re készült, de levették mindenhonnan, mert túl "kunyerálósnak" tűnik....és égő lenne az EKF-re....
Szerintem profi fotó...

1 Comment:

  1. roomann said...
    tényleg jó a fotó, az ekfesek amatőrök, helyette inkább ajánlom a radio costot

Post a Comment



Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal