Szerzők
›› Alexandra ›› Anikó ›› Doro ›› Enikő ›› Eszter ›› Kriszta ›› Florci ›› Giasway ›› iku map ›› Julia ›› Laszlo Orsolya ›› Laura ›› mesemasa ›› roomann ›› tamajko

Elemzés


Lehet, épp rossz passzban vagyok, de engem hidegen hagy ez a kép, kissé mesterkélt számomra. A tér megjelenítése valóban érdekes, a végtelenbe futó fák sora akár lenyűgöző is lehetne, de szerintem ezzel a lófejjel megspékelve kicsit mintha giccsbe hajlana a dolog (bár elég necces téma a giccs ahhoz, hogy csak úgy dobálózzak vele, igaz). Én is kontrasztosnak látom a képet, természetes vs. mesterséges: erdő és ló, de az erdő mesterségesen ültetett, a ló pedig felszerszámozott - mindenhol emberi beavatkozás nyoma. A fák között átszűrődő fehér fényfoltok "komplementerét" adják a ló fekete pöttyei, a ló szembogarát ellenpontozza a mellette lévő fényfolt. Nekem túl szabályos ez a kép, vagyis a kompozíció; talán túl sok minden van a kép kellős közepén: a legközelebbi fa, amely szinte középen ketté osztja a képet, a ló szeme és a folt. Talán a túlságos megszerkesztettsége miatt érzem azt, hogy "sok a jóból".

0 Comments:

Post a Comment



Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal